Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru bez podania przyczyny

  • Jeśli jesteś osobą prywatną, możesz bez podania przyczyny zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. (Jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość),
  • W przypadku odstąpienia od umowy koszty wysyłki ponosi klient,
  • Przesyłkę możesz dostarczyć do nas na dwa sposoby. Wysyłając paczkę we własnym zakresie lub zamawiając naszego kuriera – wybór należy do Ciebie,
  • Po dotarciu paczki z produktami na adres siedziby naszej firmy, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki,
  • Skontaktuj się z nami, jeśli interesuje Cię wymiana produktu na inny z oferty naszego sklepu,
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nieposiadającego śladów użytkowania. Dodatkowo produkty tworzone na indywidualne zamówienie bądź modyfikowanie ich o dodatkowe elementy (dla kabin akustycznych oraz ogrodzeń akustycznych) nie podlegają zwrotowi.

 

Formularz: Załącznik do odstąpienia od umowy

Jak tego dokonać?

To proste wystarczy tylko chwila!

  1. Wypełnij formularz zwrotu. Poczekaj na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w naszym sklepie. W przypadku zamówienia naszego kuriera termin odbioru paczki potwierdzimy e-mailowo.
  2. Solidnie zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz kartę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia faktury.
  3. Oczekuj zamówionego przez nas kuriera we wcześniej potwierdzonym terminie. Przekaż mu paczkę ze zwracanymi produktami lub wyślij paczkę we własnym zakresie.
  4. Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki ze zwracanymi produktami do naszej siedziby.

Reklamacja Towaru

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie z uwzględnieniem wymagań producenta reklamowanego produktu.

Czas rozpatrywania reklamacji trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby.

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu paczki okazało się, że towar jest rozbity, pęknięty, uszkodzony itd. poprzez wady powstałe w trakcje transportu

Jak złożyć reklamację:

  1. Wymiana towaru na nowy
  2. Zwrot pieniędzy
  3. Rabat na produkt
  • Przygotuj przesyłkę do zwrotu odpowiednio zabezpieczając jej zawartość. Najlepiej zabezpieczyć produkt folią bąbelkową i umieścić go w oryginalnym opakowaniu. Dobrze też zabezpieczyć produkt przed przemieszczaniem się. Tak przygotowany karton gotowy jest do owinięcia folią lub umieszczenia go w kolejnym kartonie,
  • Przekaż przesyłkę kurierowi lub wyślij paczkę na adres sklepu:

Sound of Silence sp. z o.o.,

  1. Karola Libelta 8,

85-080 Bydgoszcz, z dopiskiem „Zwrot”.

  • Oczekuj kontaktu od opiekuna z działu reklamacji. 

Reklamacja z tytułu wad fabrycznych lub wad uwidocznionych w trakcje użytkowania

Kiedy stosować:

  • Po dokładnym sprawdzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • W trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia przeznaczonej funkcji

Jak złożyć reklamację:

  • Wykonaj i prześlij do nas zdjęcia wadliwego produktu. Im więcej szczegółów nam podasz tym łatwiej będzie nam zweryfikować Twoją reklamację przed upływem 14 dni,
  • Wypełnij formularz reklamacji on-line,
  • Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu jej zawartości. Najlepiej zabezpieczyć produkt folią bąbelkową i umieścić go w oryginalnym opakowaniu. Warto też zabezpieczyć produkt przed przemieszczaniem się. Tak przygotowany karton gotowy jest do owinięcia folią lub umieszczenia go w kolejnym kartonie,
  • Dołącz dowód zakupu, karty gwarancyjnej ( jeżeli była dołączona ),
  • Przekaż przesyłkę kurierowi lub odeślij przesyłkę we własnym zakresie na adres sklepu,
  • Poczekaj na kontakt z naszej strony.

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu paczki okazało się, że jej zawartość nie zgadza się z zamówieniem
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce

(W przypadku wybrakowanego zamówienia produkty dosyłamy na nasz koszt)

Jak złożyć reklamację:

Problemy staramy rozwiązywać się tak sprawnie jak to tylko możliwe dlatego,  ze względu na różnorodność przyczyn problemów związanych z niezgodnością zamówienia lub brakiem całkowitego stanu produktów, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.

Tel: +48 52 506 50 64

Email: bok@soundofsilence.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl