Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru bez podania przyczyny
- Jeśli jesteś osobą prywatną, możesz bez podania przyczyny zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. (Jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość),
- W przypadku odstąpienia od umowy koszty wysyłki ponosi klient,
- Przesyłkę możesz dostarczyć do nas na dwa sposoby. Wysyłając paczkę we własnym zakresie lub zamawiając naszego kuriera – wybór należy do Ciebie,
- Po dotarciu paczki z produktami na adres siedziby naszej firmy, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki,
- Skontaktuj się z nami, jeśli interesuje Cię wymiana produktu na inny z oferty naszego sklepu,
- Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nieposiadającego śladów użytkowania. Dodatkowo produkty tworzone na indywidualne zamówienie bądź modyfikowanie ich o dodatkowe elementy (dla kabin akustycznych oraz ogrodzeń akustycznych) nie podlegają zwrotowi.
Formularz: Załącznik do odstąpienia od umowy
Jak tego dokonać?
To proste wystarczy tylko chwila!
- Wypełnij formularz zwrotu. Poczekaj na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w naszym sklepie. W przypadku zamówienia naszego kuriera termin odbioru paczki potwierdzimy e-mailowo.
- Solidnie zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz kartę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem zamówienia faktury.
- Oczekuj zamówionego przez nas kuriera we wcześniej potwierdzonym terminie. Przekaż mu paczkę ze zwracanymi produktami lub wyślij paczkę we własnym zakresie.
- Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki ze zwracanymi produktami do naszej siedziby.
Reklamacja Towaru
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie z uwzględnieniem wymagań producenta reklamowanego produktu.
Czas rozpatrywania reklamacji trwa, zgodnie z ustawą, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby.
Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu
Kiedy stosować:
- po rozpakowaniu paczki okazało się, że towar jest rozbity, pęknięty, uszkodzony itd. poprzez wady powstałe w trakcje transportu
Jak złożyć reklamację:
- Wypełnij formularz reklamacji wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
- Wymiana towaru na nowy
- Zwrot pieniędzy
- Rabat na produkt
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu odpowiednio zabezpieczając jej zawartość. Najlepiej zabezpieczyć produkt folią bąbelkową i umieścić go w oryginalnym opakowaniu. Dobrze też zabezpieczyć produkt przed przemieszczaniem się. Tak przygotowany karton gotowy jest do owinięcia folią lub umieszczenia go w kolejnym kartonie,
- Przekaż przesyłkę kurierowi lub wyślij paczkę na adres sklepu:
Sound of Silence sp. z o.o.,
- Karola Libelta 8,
85-080 Bydgoszcz, z dopiskiem „Zwrot”.
- Oczekuj kontaktu od opiekuna z działu reklamacji.
Reklamacja z tytułu wad fabrycznych lub wad uwidocznionych w trakcje użytkowania
Kiedy stosować:
- Po dokładnym sprawdzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
- W trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia przeznaczonej funkcji
Jak złożyć reklamację:
- Wykonaj i prześlij do nas zdjęcia wadliwego produktu. Im więcej szczegółów nam podasz tym łatwiej będzie nam zweryfikować Twoją reklamację przed upływem 14 dni,
- Wypełnij formularz reklamacji on-line,
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu jej zawartości. Najlepiej zabezpieczyć produkt folią bąbelkową i umieścić go w oryginalnym opakowaniu. Warto też zabezpieczyć produkt przed przemieszczaniem się. Tak przygotowany karton gotowy jest do owinięcia folią lub umieszczenia go w kolejnym kartonie,
- Dołącz dowód zakupu, karty gwarancyjnej ( jeżeli była dołączona ),
- Przekaż przesyłkę kurierowi lub odeślij przesyłkę we własnym zakresie na adres sklepu,
- Poczekaj na kontakt z naszej strony.
Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem
Kiedy stosować:
- po rozpakowaniu paczki okazało się, że jej zawartość nie zgadza się z zamówieniem
- brakuje jednego lub więcej produktów w paczce
(W przypadku wybrakowanego zamówienia produkty dosyłamy na nasz koszt)
Jak złożyć reklamację:
Problemy staramy rozwiązywać się tak sprawnie jak to tylko możliwe dlatego, ze względu na różnorodność przyczyn problemów związanych z niezgodnością zamówienia lub brakiem całkowitego stanu produktów, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.
Tel: +48 52 506 50 64
Email: bok@soundofsilence.pl