Większość z nas w dobie COVID -19 wybiera pracę zdalną. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ świadomie stawiamy przede wszystkim na bezpieczeństwo nasze i ludzi, z którymi się spotykamy. Tak samo, jak noszenie maseczek istotna jest higiena i organizacja miejsca pracy. Przecież wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że kiedyś trzeba będzie wrócić. A co z pracownikami, którzy wciąż spotykają się z obcymi osobami w takich miejscach jak recepcje, apteki czy gabinety lekarskie? Sprawdź w naszym artykule jak wykorzystać przesłony akustyczne do ochrony przed niechcianym zakażeniem koronawirusem.
Czym jest pogłos? Dlaczego echo przy długim przebywaniu w pustym pomieszczeniu wyjątkowo negatywnie wpływa na nasze samopoczucie i koncentrację. Ile jesteśmy w stanie wytrzymać przy optymalnym czasie pogłosu i dlaczego warto od samego początku zainwestować w produkty, o wysokiej dźwiękochłonności? Sprawdź w naszym artykule jak poradzić sobie z uciążliwym pogłosem!
Czasy się zmieniają, a wraz z nimi styl naszej pracy. Obecnie wiele biur pracuje w pomieszczeniach typu open space, gdzie na jednej powierzchni przebywa wielu pracowników. Największym problemem tego typu rozwiązań jest brak prywatności i ciągły hałas, co może negatywnie odbijać się na pracownikach. Sprawdź jak poradzić sobie z nadmiernym pogłosem w miejscu pracy inwestując w budki akustyczne.
Pewnie coraz częściej zastanawiasz się jak bezpiecznie powrócić do pracy w biurze i co jeszcze możesz zrobić, aby w open space było bezpiecznie i higienicznie. Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość i zapewniamy, że przy połączeniu środków antybakteryjnych, odpowiednich paneli nabiurkowych, przegród i budek akustycznych jesteśmy w stanie maksymalnie zminimalizować ryzyko zarażenia, jednocześnie chroniąc osoby trzecie, nasze rodziny i samych siebie. Sprawdź jakie rozwiązania najlepiej sprawdzą się w Twojej przestrzeni!
Czy chociaż raz zastanowiło Cię jak duże znaczenie ma wykorzystanie materiałów ognioodpornych? To jedno z najczęściej zadawanych pytań. Czy warto zainwestować w tego typu produkty oraz na ile skuteczne jest takie rozwiązanie. To oczywiste, że kiedy już się pali pomocna jest tylko woda, ale mało kto wie jak skutecznie zapobiegać rozniecaniu się pożaru. To zaskakująco ciekawe jak często wzniecenie ognia zaczyna się od zwykłego papierosa. Przeczytaj dlaczego odpowiedni dobór materiałów jest tak ważny!
Hałas i szum komunikacyjny to standardowe rozpraszacze. Okazuje się, że jedną z najczęstszych skarg zgłaszanych przez pracowników pracujących w biurach jest - szum i gwar panujący w pomieszczeniu. Zastanawiało Cię kiedyś jak zmienić hałaśliwe biuro w komfortowe i ciche miejsce pracy? Jaki wpływ na nasze samopoczucie mają nowoczesne technologie, wydzielone pomieszczenia, budki akustyczne, a nawet natura? Przeczytaj jak w 9 krokach wpłynąć na zwiększenie komfortu ciszy w miejscu pracy.